החזר כספי מקופות החולים וחברות הביטוח

הודיה שירותי סיעוד ישראלי 


מציעה שירותי אחות פרטית שמוכרים על ידי חברות הביטוח וקופות החולים.

קבלת החזר הכספי מקופות החולים או מחברות הביטוח הינו תהליך פשוט ומהיר. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הודיה שירותי סיעוד ישראלי לקבל הסבר מעמיק על שירותי הסיעוד המסופקים על ידי חברתנו.

לאתר קבלת השירות תונפק חשבונית, בצירוף מסמך המאשר כי השירות ניתן על ידי אחות מוסמכת. את המסמכים נשלחים לגורם מוסמך בקופות החולים או בחברות הביטוח על מנת לקבל את ההחזר הכספי במהרה.

 

קופת חולים כללית מושלם


אחות פרטית לאחר ניתוח – הזכאות היא למשך 10 ימים לאחר הניתוח ובמהלך האשפוז בבית החולים בלבד. ההחזר מקופת החולים כללית מושלם הוא בשיעור 85% מההוצאה בפועל ועד לתקרה של 432 ש״ח ליום.

קופת חולים מכבי


השגחת אחות או מטפל/ת – עד 8 ימים של השגחה בגין ניתוח אחד.

יינתן החזר כספי בהתאם להוצאה בפועל ועד לתקרה של 528 ₪ ללילה. במקרה של יותר מניתוח אחד בשנת ביטוח, סך ההחזרים לא יעלה על 7,786 ₪.

קופת חולים לאומית


אחות פרטית לאחר ניתוח – הזכאות היא למשך 10 ימים לאחר הניתוח ובמהלך האשפוז בבית החולים בלבד. ההחזר הכספי הוא בשיעור 80% מההוצאה בפועל ועד לתקרה בהתאם לסוג הביטוח: ביטוח זהב 556 ש״ח ליום; ביטוח כסף 494 ש״ח ליום.

קופת חולים מאוחדת


אחות פרטית לאחר ניתוח – הזכאות היא למשך 8 ימים לאחר הניתוח ובמהלך האשפוז בבית החולים בלבד. ההחזר הכספי הוא בשיעור של 75% מההוצאה בפועל ועד לתקרה של 100$ ליום.


לקבלת פרטים נוספים חייגו עכשיו 0723940203 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.